miercuri, 15 august 2012

  Azi... am fost alintata,rasfatata,respectata si in centrul atentiei.In graba mea de a sorta flori sa le aranjez cu mandrie in vaza am realizat...ca totusi lipseste ceva. M-am trezit cu un gol imens si nu intelegeam de ce si ce se intampla.Mi-am dat seama ca am sufletul atat de fragmentat de amaraciune,de esecuri,de lucruri inca nerealizate...de oameni care imi lipsesc. Azi,mai in gluma ma gandeam daca sa ii urez La multi ani unei persoane care a plecat din viata mea si a carei zi de nastere se apropie. Am realizat...ca si mie mi-au lipsit urari si imbratisari valoroase azi! Si eu voiam sa platesc cu aceeasi moneda. M-am simtit ingrozitor si mi-am dat seama ca unii oameni sunt de neinlocuit in viata si in inima noastra si atunci cand ii pierdem lasa urme adanci...Mi-am dat seama cat de mult am gresit uneori si faptul ca nu am stiut sa cer pentru mine. Nu am stiut sa spun „mai stai” si am asteptat sa se intoarca sau sa nu mai vina niciodata, nu am stiut 'sa fac ce trebuie' ca sa alin dureri, nu am stiut „sa-mi hranesc sufletul” cu ce are nevoie. Nu am avut curaj atunci,si acum...ce fac? Ma gandesc oare ce intamplare sau om poate sa aseze cu o rabdare atat de mare piesele imprastiate din mine? Pentru ca azi...am vrut sa fiu eu cea iubita si egoista, dar mi-am dat seama ca nu ma iubesc suficient pe mine ca sa am pretentii de la altii.Mi-am dat seama ca...imi lipsesc imbratisari,cuvinte,zambete,si oameni care... sa aiba rabdare sa pot sa fiu indeajuns de buna sa ma iubesc si sa ma iubeasca!
  Azi...nu sunt eu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu